TARİX

Çinin paytaxtı Pekində yerləşən və 1958-ci ilə aid bir tarixi olan bu marka ölkənin ən böyük avtomobil qruplarından biridir. Təxminən 130.000 işçisi olan BAIC avtomobil sənayesi, Çində və eynilə Dünyada avtomobil sektorunda zirvəyə doğru irəliləyir.

Əsas fəaliyyət istiqamətləri: tədqiqat və inkişaf, komponentlərin dizaynı və istehsalı, tam nəqliyyat vasitələrinin dizaynı və istehsalı.

20 iyun 1958
15 avqust 1966
03 may 1984-cü il
12 sentyabr 1996-cı il
18 oktyabr 2002-ci il
22 dekabr 2006-cı il
15 dekabr 2009-cu il
19 Mart 2012
21 oktyabr 2012-ci il
11 may 2013-cü il
22 iyun 2013-cü il
08 iyul 2013-cü il
10 iyul 2014-cü il
22 iyul 2015-ci il
20 iyul 2016
JINGGANGSHAN
Bu tarixdə Pekində müstəqil olaraq hazırlanmış ilk sedan olan "Jinggangshan", Mao Zedong, Liu Shaoqi, Zhu De, Deng Xiaoping və Yeni Çinin digər bir neçə qurucusunun da təklifi ilə Zhongnanhai-yə köçürüldü. Pekində yeni avtomobil istehsalı çağı rəsmi olaraq açıldı.
El BJ212 məşhurlaşır
1966-da qubernator Mao Zedong , Tian’anmen Meydanından BJ212 avtomobili ilə keçərək modeli insanlar arasında məşhurlaşdırdı və ona maraq yaratdı.
İlk tam nəqliyyat vasitəsi
1984-cü ildə BAIC Motor, Beinjing Jeep Co Ltd ilə birlikdə Çində tam nəqliyyat vasitələri istehsal edən ilk strateji ittifaq qurdu.
Satışda bir nömrə
Foton Motor Co Ltd 1996-cı ilin sentyabr ayında təsis edildi. Bu gün onun istehsalı və satışı Avropa, ABŞ və Yaponiyadakı satışları üstələdi və ticari vasitə satışında bir nömrəli pilləyə qədər yüksəldi.
Beijing Hyundai Motor Co.
18 oktyabr 2002: 2002-ci ilin oktyabr ayında Pekin Hyundai Motor Co., Ltd quruldu və yerli avtomobil sənayesində ən qısa müddətdə bir milyon ədəd satılaraq "Hyundai Speed" xətti istehsal edildi.
Ölkə səviyyəsində ilk Mercedes Benz
2006-cı ilin dekabr ayında BAIC Motor tərəfindən istehsal edilən Mercedes Benz ilk dəfə Çin bazarına daxil oldu.
BAIC MOTOR, SAAB-ın əsas səhmlərini aldı
2009-cu ilin sonunda BAIC Motor tam inkişaf, istehsal və təchizatçı sistemlərinə əlavə olaraq 95 avtomobil platformasının 93-ünü, mühərrikləri, ötürücülər qutusu daxil olmaqla SAAB-ın əsas səhmlərini aldı.
İlk müstəqil marka
2012-ci ilin mart ayında BAIC-in ilk müstəqil markası olan A1 avtomobili Pekində rəsmi olaraq satışa çıxarıldı.
2.2 milyardlıq sərmayə
Bu sərmayə sayəsində BAIC Motor ən müasir bazasını istifadəyə verdi və yeni istehsal xətti başladı: Senova ailəsi.
İlk lyuks avtomobil
2013-cü ilin may ayında BAIC tərəfindən müstəqil olaraq istehsal edilən ilk lyuks avtomobil: A520T / A523T.
İxrac platforması
2013-cü ilin iyun ayında BAIC International Development Co, Ltd-nin yaradılması elan edildi. BAIC, Pekin Avtomobil Qrupunun bir qolu olaraq ixrac platformasına çevrilməyə başladı.
2013-cü ilin ilk beş yüzlüyü
Fortune jurnalı "2013-cü ilin ən yaxşı 500 avtomobili" siyahısını açıqladı. BAIC qrupunun gəlirləri 33.374.5 milyon dollar olaraq qiymətləndirilərək 336-cı sırada yer aldı..
2014-cü ilin beş yüzlüyü
BAIC qrupu Fortune jurnalının "2014-cü ilin ən yaxşı 500 avtomobili" siyahısında 248-ci sırada yer aldı. Əvvəlki il ilə müqayisədə 88 pillə yüksələn BAIC qrupunun gəlirləri 43,323.9 milyon dollar olaraq qiymətləndirildi.
BAIC 207-ci sırada
Fortune jurnalı 2015-ci ildə “İlin ən yaxşı 500 avtomobili” siyahısını dərc etdi. BAIC Qrupu 50 milyard dollar əməliyyat mənfəəti ilə 207-ci sıraya yüksəldi və ardıcıl olaraq 3 il ilk 500 siyahısına daxil ola bildi.
BAIC Group Fortune siyahısında, ən yaxşı 500 şirkət arasında 160-cı sırada yer aldı
20 iyul 2016-cı il tarixində, 7 AM EST-də (20 iyul 2016-cı il, saat 7-də) 2016 Fortune Global ilk 500 avtomobil siyahısını açıqladı. BAIC Group əməliyyat gəlirləri sayəsində 160-cı sırada yer aldı. İllik mənfəət gəliri 54,932,9 milyon ABŞ dolları təşkil edib ki, bu da ötən illə müqayisədə 47 pillə artıb.